T’ajudem a gestionar eficientment les notificacions electròniques

Des de l’1 d’Octubre de 2015, la Llei del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, substitueix el mètode tradicional de notificació en paper per la notificació de modalitat electrònica. Aquestes notificacions electròniques permeten a qualsevol persona física o jurídica rebre notificacions de les Administracions Públiques per via telemàtica.

El funcionament és senzill: des que la notificació és remesa, la llei estableix que hi ha un termini màxim de deu dies naturals perquè sigui llegida i deu més perquè sigui cursada. El sistema informàtic registra l’accés a aquesta notificació deixant constància de la data i l’hora en la qual es produeix. Passat el termini màxim marcat de deu dies naturals, si la notificació no ha estat llegida, aquesta serà considerada igualment practicada i donarà començament el termini d’actuació corresponent.

A causa de les peculiaritats que suposa aquest sistema de comunicació telemàtica amb l’Administració Pública, és necessari disposar d’un sistema de gestió que permeti un control total de les Notificacions Electròniques.

PORTALNEOS monitoritza de forma automàtica les bústies de l’administració pública i revisa els taulers edictals des d’un únic punt d’accés, automatitzant al 100% el seguiment i la gestió de les notificacions emeses pels organismes públics.

A més, descobreix les 5 claus que necessites per mantenir les Notificacions Electròniques sota control, descarregant nostre ebook gratuït aquí.

DEMANA MÉS INFORMACIÓ

Si vols més informació sobre els beneficis i avantatges de comptar amb un sistema com PORTALNEOS, contacta amb nosaltres a través del següent formulari, estarem encantats d’ajudar-te.