QUIN VALOR OFEREIXES ALS TEUS CLIENTS?

Recórrer a la contractació d’una assessoria sempre és una decisió complicada per a autònoms i pimes, per això és important que el nostre negoci compti amb una oferta de valor diferencial davant els nostres clients potencials.

El software amb el qual treballem ha de cobrir les nostres necessitats i, al mateix temps, oferir als nostres clients facilitats de comunicació, d’aquesta forma disposarem de la informació necessària dins dels terminis establerts i no suposarem una càrrega de treball extra per a l’empresari.

T’has preguntat si estàs cobrint totes les necessitats de forma òptima?

  1. Quines tasques necessito optimitzar mitjançant software?
  2. Com s’integrarà amb les eines dels meus clients?
  3. És compatible amb la resta d’eines de la meva empresa?
  4. Compta amb un suport postvenda que pugui ajudar-me?
  5. Ho rendibilitzaré?

A través de solucions de gestió com a3ASESOR | HRgo és possible facilitar al client la possibilitat d’entregar tots els documents necessaris de forma telemàtica, a través d’una plataforma especialment dedicada a això.

Així, les tasques es reparteixen, la responsabilitat es comparteix i es facilita el treball tant en l’assessoria com en el departament de Recursos Humans de l’empresa.

Proporcionar un servei 360º, farà que la teva assessoria marqui la diferència en la seva oferta de serveis.

INFORMA’T SENSE COMPROMÍS