QUE EL CANVI DE CONVENI NO T’ENXAMPI DE SORPRESA

La càrrega administrativa d’una empresa és en molts casos un laberint de dades, comptes, transaccions i documentació a presentar a l’administració amb models, terminis i bústies de notificacions electròniques.

A això s’uneix la gestió de la nòmina, que ha d’actualitzar-se no només per les condicions particulars de cada mes (absències, baixes, extres) sinó també de forma general, adaptant-se als canvis de conveni. 

A l’hora d’automatitzar la teva gestió de nòmina hauràs de tenir en compte:

  1. Quines tasques necessito optimitzar mitjançant el software?
  2. Quin software cobreix les meves necessitats?
  3. Com integrarà els meus departaments?
  4. Actualitzarà la informació amb absències i registres de jornada?
  5. Estaré preparat per a afrontar qualsevol canvi general en les condicions de pagament?
  6. Ho rendibilitzaré? 

Has de pensar en solucions que atenguin les teves necessitats i millorin la productivitat de la teva empresa i el dia a dia dels teus empleats, perquè així és com creixeràs com a empresa.

INFORMA’T SENSE COMPROMÍS