Nou servei d’Atenció al Client a Infolab

 

equipo

Nou servei d’Atenció al Client a Infolab

Una de les nostres grans preocupacions a Infolab es millorar constantment el nostre servei per apropar-nos més als nostres clients, per donar resposta als seus dubtes i necessitats, per acompanyar-lo en la gestió del seu negoci.

És per aquest motiu que hem creat un nou canal d’atenció al client, una eina help desk que permet generar tiquets d’incidències de la manera més directa i eficaç.

Amb aquest nou servei podrem portar un control més exhaustiu de les incidències i donarà la possibilitat al client de portar un seguiment de l’estat en qualsevol moment, acabant amb les tedioses cadenes d’email i tenir que estar pendents de trucades telefòniques.

Per poder accedir al nostre nou servei hauràs d’emplenar i enviar-nos el document adjunt a continuació i que ens ajudarà a identificar al responsable de comunicació de la teva empresa amb el nostre suport postvenda.

“Document per l’autorització d’usuaris al sistema de tiquets”

 

Ens agrada ser #PartDelTeuNegoci i avui, estem una mica més a prop.

Gràcies per confiar en nosaltres.