Notícies

CEPTA i Infolab signen un acord de col·laboració

cepta i infolab

CEPTA i Infolab signen un acord de col·laboració

Les dues entitats, Cepta i Infolab han signat un acord de col·laboració per potenciar el desenvolupament informàtic de la zona, a partir del qual, els associats de la confederació empresarial gaudiran d’avantatges exclusius.

Així, Infolab s’erigeix com la referència a Tarragona en software de gestió, fiscal – comptable, laboral i serveis informàtics, que poden ser de molt interès per assessories, pimes i departaments de Recursos Humans.

Infolab com a partner premium de Wolters Kluwer TAA, presta els serveis de venda, instal·lació, formació per a la posada en marxa i manteniment de software.

Trobaràs més informació a: https://cepta.es/ca/actualitat/infolab-wolters-kluwer-taa-ofereix-solucions-inform%C3%A0tiques-als-socis