Gestió Integral de Recursos Humans

Potència i Seguretat en la gestió de persones del teu negoci.

Gestió Integral de Recursos Humans 1

a3EQUIPO és una eina que et permet gestionar totes les funcions del teu departament de Recursos Humans de manera senzilla. La descentralització de tasques administratives permetrà millorar la productivitat del departament i l’atenció a tasques que aportin un major valor.

Avui dia l’àrea de Recursos Humans s’ha convertit en una de la claus per a qualsevol empresa i modernitzar el seu model de gestió es fa indispensable.

a3EQUIPO és una solució de gestió modular que et permet adaptar-ho segons les necessitats del teu negoci, gestió de nòmina, administració de personal, selecció, plans de formació, avaluació de l’acompliment…

Aquesta eina es combina també amb a3EQUIPO | portal del empleado, que permet la descentralització de tasques administratives i la consulta directa de totes les dades laborals per part de cada empleat.

Sol·licita una Demo

Què oferim

Avantatges

icon-flexibilidad

Flexible

Una eina construïda per mòduls que et permet adaptar-te i escalar en funció de les necessitats de la teva empresa.

Siempre al dia

Fiable

El gestor de nòmines més fiable del mercat, sempre adaptat a la legislació i normativa vigent.

icon-cloud

Solució Cloud

Et permet accedir en qualsevol moment i de manera segura des de qualsevol navegador, sense necessitat d’instal·lacions.

Funcionalitats

  • Gestió de nòmina, variables, quitances, Seguretat Social, IRPF…
  • Gestió de personal: altes, baixes, contractes, revisions mèdiques…
  • Gestió d’accions formatives a través del mòdul a3EQUIPO | formació: pressupost de formació, gestió de bonificacions de la Fundació Tripartida i la Seguretat Social.
  • Mitjançant a3EQUIPO | avaluació permet la creació i gestió d’avaluacions d’acompliment en funció d’objectius i capacitats fixades.
  • Gestió de tasques administratives a través del portal de l’empleat: vacances, nòmines, documents de rrhh…
  • Control de presència i accés a través del mòdul a3EQUIPO | gestió del temps que et permetrà a més adaptar-te a la legislació sobre control horari i hores extres.
  • Gestió de base da dades curricular i creació de vacants internes i externes en el Portal del Candidat.

a3EQUIPO és una eina que et permet gestionar totes les funcions del teu departament de Recursos Humans de manera senzilla. La descentralització de tasques administratives permetrà millorar la productivitat del departament i l’atenció a tasques que aportin un major valor.

Mòduls integrats amb a3EQUIPO

Caja-producto-a3EQUIPO-cuadro-de-mando

Cuadro de mando

Caja-producto-a3EQUIPO-evaluacion

Evaluación y formación

Caja-producto-a3gestion-del-tiempo

Gestión del tiempo

Caja-producto-a3EQUIPO-nomina-y-admin

Nómina y administración de personal

Caja-producto-a3EQUIPO-portal-del-empleado

Portal del empleado

Gestió Integral de Recursos Humans 3

Notas de gastos

Caja-producto-a3EQUIPO-selccion

Proceso de selección

Necessites més informació?

Estarem encantats d’ajudar-te