a3EQUIPO és una eina que et permet gestionar totes les funcions del teu departament de Recursos Humans de manera senzilla. La descentralització de tasques administratives permetrà millorar la productivitat del departament i l’atenció a tasques que aportin un major valor.
Avui dia l’àrea de Recursos Humans s’ha convertit en una de la claus per a qualsevol empresa i modernitzar el seu model de gestió es fa indispensable.
a3EQUIPO és una solució de gestió modular que et permet adaptar-ho segons les necessitats del teu negoci, gestió de nòmina, administració de personal, selecció, plans de formació, avaluació de l’acompliment…
Aquesta eina es combina també amb a3EQUIPO | portal del empleado, que permet la descentralització de tasques administratives i la consulta directa de totes les dades laborals per part de cada empleat.
Què oferim
Una eina construïda per mòduls que et permet adaptar-te i escalar en funció de les necessitats de la teva empresa.
El gestor de nòmines més fiable del mercat, sempre adaptat a la legislació i normativa vigent.
Et permet accedir en qualsevol moment i de manera segura des de qualsevol navegador, sense necessitat d’instal·lacions.
Estarem encantats d’ajudar-te