a3EQUIPO és una eina que et permet gestionar totes les funcions del teu departament de Recursos Humans de manera senzilla. La descentralització de tasques administratives permetrà millorar la productivitat del departament i l’atenció a tasques que aportin un major valor.
Avui dia l’àrea de Recursos Humans s’ha convertit en una de la claus
per a qualsevol empresa i modernitzar el seu model de gestió es fa
indispensable.
a3EQUIPO és una solució de gestió modular que et permet adaptar-
ho segons les necessitats del teu negoci, gestió de nòmina,
administració de personal, selecció, plans de formació, avaluació de
l’acompliment…
Aquesta eina es combina també amb a3EQUIPO | portal de
l’empleat, que permet la descentralització de tasques administratives
i la consulta directa de totes les dades laborals per part de cada
empleat.
Què oferim
Optimitza i descentralitza les tasques administratives bàsiques de RH: administració de personal, vacances, formació…
Permet tenir una visió global de totes les peticions de l’equip: sol·licituds pendents, aprovacions, denegacions, gestió de les avaluacions.
Converteix el portal de l’empleat en el punt de trobada entre els treballadors i el departament de RH.
Estarem encantats d’ajudar-te