a3gestión del tiempo

El software necessari per al control horari i el registre de la jornada laboral

a3gestión del tiempo 1

a3gestión del tiempo és el software que permet gestionar el control horari i el registre de la jornada laboral dels treballadors en temps real. Al ser una solució al núvol facilita l’accés a tota aquesta informació des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol lloc.

a3gestión del tiempo està disponible en versió web i intranet, per a que puguis escollir la modalitat que millor s’ ajusti a la teva organització. Es una solució que s’integra amb les solucions de nòmina de Wolters Kluwer i compatible amb qualsevol hardware de control de presència.

La solució per al control d’horaris i presència de Wolters Kluwer compleix amb el Decret llei 8/2019 sobre el Registre de Jornada obligatori, el qual obliga a totes les empreses a portar un registre horari de la jornada laboral dels seus treballadors.

Sol·licita una Demo

Què oferim

Avantatges

icon-movilidad

Mobilitat

Donis de qualsevol dispositiu mòbil podran gestionar la informació relativa al control horari i de presència.

icon-prevencion

Prevenció

Prevenció de l’absentisme gràcies al registre de la jornada mitjançant un sistema de marcatge.

icon-cloud

Solución en la nube

Permet l’ accés des de qualsevol lloc i en qualsevol moment.

Funcionalitats

SOLUCIÓ AL NÚVOL
Solució cloud que permet beneficiar-te de tots els seus avantatges: accés els 365 dies les 24 hores, còpia de Seguretat diària, pagament per ús i sense llicència inicial ni de manteniment.

GESTIÓ D’HORARIS
Supervisa els horaris dels empleats: calendari laboral, jornada, motius d’absència, hores extra, vacances i pauses, etc…

FOMENT DE LA PUNTUALITAT
Permet controlar la puntualitat i reduir les incidències d’aquest tipus.

GESTIÓ INTEGRADA
Tota la informació disponible des d’un mateix lloc amb una perspectiva global, facilitant la presa de decisions.

COMPATIBLE AMB QUALSEVOL HARDWARE DE CONTROL DE PRESÈNCIA
Compatible amb tots els terminals de control de presència (rellotges, sistemes d’empremta dactilar, etc.) que existeixen en el mercat.

a3gestión del temps s’integra amb les solucions de nòmina de Wolters Kluwer per a gestionar els salaris sobre la base del control horari dels treballadors, i també amb qualsevol altre software laboral a través d’Excel.

Wolters Kluwer compta amb vàries solucions que garanteixen el compliment de la nova llei de Registre Horari, a3gestión del temps | base i a3gestión dle temps | plus. Totes elles ofereixen registres de marcatges a través d’app, per la qual cosa s’adapten als requeriments de les empreses amb necessitats de mobilitat.

Solucions complementàries

Caja-producto-a3EQUIPO-nomina-y-admin

a3EQUIPO | Nómina y administración de personal

Caja-producto-a3nomina-cloud

a3ERP |nómina Cloud

Necessites més informació?

Estarem encantats d’ajudar-te