a3doc cloud et permet realitzar la Presentació Directa d’Impostos, Assegurances Socials i Afiliacions de manera ràpida i senzilla en només dos passos, guanyant en eficiència i estalviant temps.
Una eina que ajuda a gestionar de manera global tota la documentació del teu despatx i permet accedir a ella en qualsevol moment i des de qualsevol lloc. A més, possibilita compartir-la amb els teus clients amb els avantatges de la tecnologia Cloud.
Facilita el treball col·laboratiu entre assessoria i client facilitant l’intercanvi de documents entre tots dos en una solució sempre disponible, oferint més eficiència i autonomia a totes dues parts.
Què oferim
Accessible a través de l’app accedint de manera immediata a totes les dades sobre el teu despatx i els teus clients.
Mitjançant un sistema d’encriptació documental que garanteix la seva seguretat i confidencialitat.
Presentació directa d’Impostos, Assegurances Socials i Afiliacions de manera directa amb l’Administració.
ENTORN COL·LABORATIU
La solució a3doc cloud facilita el treball col·laboratiu entre assessor i client gràcies a l’intercanvi de documents entre tots dos. Permet compartir documentació estant sempre disponible, la qual cosa permet tenir més autonomia al client i al teu despatx.
a3doc cloud s’integra en la solució integral de gestió per a despatxos professionals de Wolters Kluwer a3ASESOR, facilitant el seu ús des de les diferents aplicacions i amb una única fitxa de client, la qual cosa millora l’eficiència del despatx.
MOBILITAT
Accedeix a la solució a3doc cloud des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol lloc, per a consultar o pujar documents
relacionats amb el teu negoci.
CLASSIFICACIÓ AUTOMÀTICA
a3doc cloud indexa, classifica i emmagatzema de manera intel·ligent i automàtica tota la documentació generada i rebuda pel despatx professional.
CERCA INTEL·LIGENT
Gràcies a un potent motor de cerca permet realitzar cerques per criteris, atributs, amb una sola paraula que contingui el document, … de manera ràpida.
GESTIÓ DE CADUCITAT DE DOCUMENTS
Permet definir la caducitat dels documents de manera genèrica o amb una caducitat diferenciada per a cadascuna de les carpetes que es desitgi.
TRAÇABILITAT
Disposa d’un sistema de traçabilitat i control dels nous documents publicats pels teus clients. Permet aprovar o rebutjar els documents pujats pel client per a així incrementar l’eficiència i productivitat.
Estarem encantats d’ajudar-te