a3ASESOR | ges

Controla i gestiona la rendibilitat del teu despatx professional

Caja-producto-a3ASESOR-ges

a3ASESOR | ges és una solució completa que permet mesurar i gestionar la rendibilitat del despatx professional.

El software de facturació per a despatxos professionals i assessories permet gestionar i controlar de forma completa el negoci, la gestió i control de costos i una anàlisi de la rendibilitat per client, responsable i expedient de l’assessoria.

Accedeix de manera immediata a qualsevol de les dades disponibles en l’entorn a3ASESOR per a poder controlar i gestionar tots els documents dels clients. També et facilita la comunicació interna amb els seus clients, podent crear els seus llistats i personalitzar-los per a realitzar campanyes amb una millor segmentació.

a3ASESOR | ges està integrada en a3ASESOR, la Solució integral de gestió, informació, serveis i formació que gestiona totes les àrees àrees del Despatx Professional en un únic entorn de treball.

Sol·licita una DEMO

Què oferim

Avantatges

icon-rentabilidad

Rendibilitat del despatx

Et permet portar un control de costos i un anàlisi de la rendibilitat per client, responsable i expedient del teu negoci.

icon-control

Màxim control

S’adapta a la manera de treballar del despatx amb sistemes de facturació segons les necessitats: directa, assistida, proformes i automàtica.

icon-flexibilidad

Flexibilitat

Una solución flexible que s’adapta a la manera de treballar del teu despatx.

Funcionalitats

RENDIBILITAT DEL DESPATX
Et permet portar un control de costos i un anàlisi de la rendibilitat per client, responsable i expedient del teu negoci.

MÀXIM CONTROL
S’adapta a la manera de treballar del despatx amb sistemes de facturació segons les necessitats: directa, assistida, proformes i automàtica.

FLEXIBILITAT
Una solución flexible que s’adapta a la manera de treballar del teu despatx.

GESTIÓ COMERCIAL
Prepara campanyes, ofertes i realitza el seguiment de clients i potencials. Gestiona i controla comissions per comercial.

GESTIÓ DE COBRAMENTS I PAGAMENTS
Realitza tota la gestió de cobraments, cobraments parcials, remeses bancàries, i la gestió de devolució de rebuts de manera automàtica.

LLISTATS I INFORMES PERSONALITZATS
Realitza llistats de control: diari de vendes, llistat de dades econòmiques pendents de facturar i facturats, llistats de quotes periòdiques, i estadístiques.

ANÀLISI DE LA RENDIBILITAT DEL DESPATX
A través de quadres de comandaments que et permeten l’anàlisi del negoci. Control de tasques pendents i realitzades.

CONTROL DE LA FACTURACIÓ
a3ASESOR | ges et facilita tota la informació integrada i així tenir tot el control de la facturació.

ORGANITZACIÓ
Permet personalitzar la base de dades segons les necessitats del despatx.

Gràcies a la integració de les solucions Wolters Kluwer amb a3ASESOR, la Solució integral de gestió, informació, serveis i formació, et permetrà realitzar una gestió centralitzada millorant així la productivitat, l’eficiència i la rendibilitat del teu Despatx.

Necessites més informació?

Estarem encantats d’ajudar-te